نمایش منو و دسته بندی
بستن

ساعت مچی Rolex مدل Daisy

Rolex Wrist Watch Model Daisy

قیمت محصول

129,000 تومان
82 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

ساعت مچی Rolex مدل Daisy

طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

رنگ بند : مشکی و قهوه ای، یشمی و سرمه ای

قابل استفاده برای اقایان و خانم ها

جنس بند چرم صنعتی


قیمت : 129000 تومان



ساعت مچی از قدیم تا امروز یکی از ابزار های سنجش زمان بوده و هست اما تفاوتی که میتوانیم در ساعت مچی های امروزه حس کنیم، اهمیت وجود آنها در استایل هر شخص است. اگر که شما کمی به نوع و سبک لباس پوشیدنتان اهمیت میدهید و میخواهید در نگاه اطرافیان یک شخص ایده آل باشید، پس باید ساعت مچی را به عنوان بخشی از استایل تان بدانید و هنگام خرید ساعت مچی به سبک استایل خودتان توجه کنید. ساعت مچی بیانگر دقت و ارزشی است که شما به استایل خود قائل هستید.
شرکت Rolex، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند.ساعت مچی Rolex مدل Daisy جديدترين محصول كمپاني محبوب Rolex مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.
ساعت مچی Rolex مدل Daisy بسیار خوش ساخت و با کیفیت از روی نمونه اصلی تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید. این ساعت قیمت مناسبی داشته و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است ضمنا موتور به کار رفته در قلب این ساعتِ زیبا از نوع پِرِسی بوده و باتری آن نیز قابل تعویض است. بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد. این محصول به صورت اسپرت طراحی شده است و قابل استفاده برای آقایان و خانم ها می باشد و همراه یا یک جعبه شکیل ارسال خواهد شد.


قیمت : 129000 تومان



ویژگی های ساعت مچی Rolex مدل Daisy:
- فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
- قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
- رنگ بنــدی فیلی ،مشکی، سرمه ای ، یشمی
- طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
- نوع قفل بند سگکی ساده
- جـنس بـند چـرم صنـعتی
- قطر صفحه 35 میلی متر
- رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
- دارای جعبه شکیل



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 129000 تومان