نمایش منو و دسته بندی
بستن

ساعت مچی مردانه MIHOO TIGER

MIHOO TIGER Men Watch

قیمت محصول

139,000 تومان
78 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

ساعت مچی مردانه MIHOO TIGER

طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

جنس بند : بافت فلزی

رسمی , روزمره , لوکس , فشن


قیمت : 139000 تومان



ساعت مچی از قدیم تا امروز یکی از ابزار های سنجش زمان بوده و هست اما تفاوتی که میتوانیم در ساعت مچی های امروزه حس کنیم، اهمیت وجود آنها در استایل هر شخص است. اگر که شما کمی به نوع و سبک لباس پوشیدنتان اهمیت میدهید و میخواهید در نگاه اطرافیان یک شخص ایده آل باشید، پس باید ساعت مچی را به عنوان بخشی از استایل تان بدانید و هنگام خرید ساعت مچی به سبک استایل خودتان توجه کنید. ساعت مچی بیانگر دقت و ارزشی است که شما به استایل خود قائل هستید. از آنجایی که اکسسوری آقایان به نسبت خانم ها بسیار کمتر است، ساعت مچی مردانه نقش پررنگی در استایل هر آقایایی با هر سن و سبک پوششی دارد. ساعت مچی مردانه کلاسیک همانقدر می تواند در استایل روزانه یا کت و شلوار شما تاثیر بگذارد که یک ساعت مچی مردانه اسپرت می تواند در روز های ورزشی یا تیپ اسپرت شما به کار بیاید. با توجه به اینکه هر کدام از ما استایل های مختلفی داریم ( روزانه، اسپرت، مهمانی و …) باید به این نکته هم توجه کرد که هر استایل، به ساعت مچی مخصوص خودش نیاز دارد.
ساعت مچی مردانه MIHOO TIGER یک ساعت شیک فلزی با بند بافت فلزی با رنگ نقره ای در رده ساعت کلاسیک اسپرت می باشد و تکمیل کننده استایل خاص شما خواهد بود. این ساعت طرح 3 موتوره می باشد و بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، این محصول همراه با یک جعبه شکیل ارسال خواهد شد.


قیمت : 139000 تومان



ویژگی های ساعت مچی مردانه MIHOO TIGER:
- طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک
- قطر صفحه ساعت 40 میلی متر
- جنس بند : بافت فلزی
- رنگ قاب و بدنه ثابت
- دارای جعبه شکیل
- رنگ بند:نقره ای



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 139000 تومان