نمایش منو و دسته بندی
بستن

ساعت ضدآب JOKER

JOKER waterproof watch

قیمت محصول

119,000 تومان
73 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

ساعت ضدآب JOKER

طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

ارائه شده در رنگبندی جذاب

قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

کاملا ضد آب

دارای جعبه طرح چوب شکیل


قیمت : 119000 تومان



جوکر یکی از برترین شخصیت‌های نمادین فرهنگ عامه، و در میان بزرگترین ابرشروران و شخصیت‌های خیالی کتاب‌های کمیک که تا کنون خلق شده‌است قرار دارد. جوکر رتبه اول را در لیست 50 ابرشرور مجله کمیک وین دارد. ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی سال می باشد، چرا که طراحان آن ساعت مچی را با وزن کم طراحی کرده اند و در طراحی این ساعت از شخصیت جوکر استفاده کرده اند.
ساعت ضدآب JOKER دارای صفحه ی نمایش دیجیتالی بوده و صفحه بسیار زیبا و شفاف که با فشار دادن دکمه کنار ساعت صفحه نمایش به شکلی زیبا پدیدار می شود، همزمان با روشن شدن صفحه، چراغ های LED آبی رنگ به کار رفته در داخل صفحه قابل درک خواهد بود و ساعت را به نمایش در می آورد، این ساعت مچی دارای تقویم روز شمار نیز می باشد که به صورت دیجیتالی به نمایش پدیدار می شود. این ساعت ضد آب است و در هنگام استحمام میتوانید با خیال راحت از این ساعت استفاده کنید. این ساعت با بند های سیلیکونی در 5 رنگ جذاب که مناسب سلیقه همه هست ارایه شده و هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


قیمت : 119000 تومان



ویژگی های ساعت ضدآب JOKER:
- رنگ بندی: مشکی، صورتی،طوسی ،سفید ،سبز 
- نوع کاربری : ورزشی، روزمره (کلاسیک)
- تنظیم بند برای انواع سایز مچ دست
- نمایش ساعت با جلوه های ویژه
- مناسب برای آقایان و بانوان
- مقاوم در برابر آب (ضد آب)
- دارای جعبه کادویی شکیل
- دارای تقویم روز شمار
- جنس بند: سیلیکونی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 119000 تومان